tirsdag 11. oktober 2011

Huff

Huff nå er det lenge siden bloggen har fått oppmerksomhet..
Jeg har alt for ffå timer i døgnet... og tings to do listen er litt laaaang igjen..
Jeg jobber jo.. Det er greit jeg jobber 2 dager ei uke og 3 dager uka etterpå, men kroppen verker, og da er det ikke snakk om litt verking, men jeg verker slik att jeg ikke tør å løfte lille persille opp av senga og slikt...

Håper det går over snart...
Ellers så regner det... og det regner også haler det, så regner det igjen.. BLÆH


Store prinsessa er blitt sykog nekter å ta medisin, eller hostesaft... :(
Ikke engang med lovnad om is og premie...

Ellers har lille persille flyttet på egent rom, på 3.natta nå.. Første natta sov hun hele natta, natt til i dag var hun i senga med oss rundt 2... så det blir spennede å se...


Se litt mer tv før man klatrer i senga og håper kroppen virker i morgen.. Prøve å bake litt boller ilag med prinsesse..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar