mandag 17. oktober 2011

En ekkel følelse

Har du våknet en morgen med en følelse att noe er galt?

Jeg våknet med ett brak i dag, herregud LIVE, det har vært stille i heile natt? Hva er galt? Krybbedød?? Men hun lagde ett lite fantastisk skrik rett etter jeg våkner... Alt var bra.. Hun hadde vel bare litt å ta igjen, ellers så håper vi att hun har funnet ut att det er godt å sove om natta...:) Håper det :)


Hedda er back in bisniss etter heftig mye hoste og noen dumme virus på lungene.. og ikke minst jeg og Geiren har fått sove litt...


Helga fløy avgårde som vanlig, lørdagen var det jeg og jentan som kosa oss sammmens med min pappa på matfestival?! i Elnesvågen, så dro vi en tur til min bestemor og bestefar.. Der var det bake dag som du lese om her...

Søndagen var det bare KOS... Var en kjapp tur med tante Lissen og Emilien med familie, også møtte vi på Trymen som bare sov, tante og onkel på leikeplassen...

Nokken bilda???

Her it comes...

Lille ollebolle

Pappsn sine briller...

Vikig å følge med... Sikkert noe modellfly..

Hei mamma <3

Sjekk hårbøyla... Skal være slik mamma...

Legotårn.. Kjempe GØY




Ellers så er det navnefest for Livemor på lørdag... Blir kjekt...



snx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar