onsdag 22. februar 2012

Min lille prinsesse er blitt ett år!!

Huff å huff hvor tiden flyr, i dag har vi hatt en liten feiring med beste, oldeforeldre, tante Janne, farfar og onkel PJ...

Ja nå er det ett år siden mor vart skremt av noen smerter fra H...... Det var jo alt alt for tidlig, uke 30 bare.. Skrekk og gru.. Men ut av skrekken kom den minste jenta jeg hadde sett.. med de blåeste øynene.
Og mamma og pappa var helt paralysert av det lille vesnet som lå inne i kuvøsa, med masse ledninger, cpap, og ei knall rosa lita lue.. I våres øyne var det det vakreste vi hadde sett.
Jeg husker pappas reaksjon når han kom opp på oppvåkninga der jeg lå... Noe av det første han sa var "Det er ei pittelita Hedda som skal hete Live" så fikk jeg se bilder..

Dette er mitt første møte med Live.. på pappaens mobil...
Live under en time gammel...
Ser hun hadde ikke rosa lue.. men hun brukte det i etterkant.. Pappaens hånd ved siden av.



KAKE!!!! 

Kake med ett lys
Kake kake

  
nam nam
Flink å spise kake <3



Nå sover begge prinsessene og mor skal legge føttene høyt og lade opp til ny runde på lørdag.







Gratulerere med  dagen gullet mitt <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar