søndag 25. september 2011

Bursdagsfeiring

I dag har vi feiret bursdagen til 2 av bonusbarna.. Christofer 14 år den 19.09 og Caroline 7 år den 22.09...

Hadde familien Viggen m/ følge på besøk, blir alltid lystig lag når de samles :)


mamma ta bilde da ;)

Bursdagsbarnene og 2 av søskenbarna

Lille go gutten til tante.. Trym ellers er det onkel Tore og farfar
 Når mye av kakene var fortært, så kom mamma, pappa, broderen, bestefar og tante Janne innom...
bloggen til Tante Janne  http://lukkaereinsjeldanfugl-janne.blogspot.com/

Før bursdagskalaset tok jeg med meg småjentene til Kleive på loppemarked.. Ikke det lureste jeg har gjort, 2 små sammens med 100?!?!! andre er ikke så lett.. Heldigvis var bestefar, tante Janne og broderen der.. Men jeg fikk ikke sett mye.. Jaja jeg trenger sikkert ikke noe...



            Alt i alt en kjekk dag

Ikke mye nytt under solen, mor jobber og vil ikke si det for høyt.. men jeg koser meg på jobb.. Godt å få tankene på noe annet...

Film, og nye sjokolade til Bergene melk

God søndagskveld <3

1 kommentar:

  1. Loppemarked med småbarn er ikke så lett nei, i år var vel første året det gikk ganske greit med oss. Prøvde oss uten vogn også. De hørte merkelig nok etter og vi endte opp med noen små skatter. ;)

    SvarSlett